poniedziałek, 30 grudnia 2013

W oczekiwaniu na zmiany...

Witam,
Nowy rok zbliża się wielkimi krokami a ja jak zwykle w rozsypce...
Chciałbym przedstawić moich przodków, których udało mi się odnaleźć od  03.03.2013 do 30.12.2013 roku:
Link do poprzedniego podsumowania:
 http://magianaszychkorzeni.blogspot.com/2013/03/podsumowanie.html

...

3pradziadkowie:
Józefa i Teodor Zawadka
Piotr i Katarzyna Szostak
Marianna i Piotr Piętka
Józefa i Wojciech Kot
Katarzyna i Roch Osiński
Magdalena i Joachim Węgrzynek
Marianna i Antoni Kasprzak
Magdalena i Alojzy Krause
Dorota i Wojciech Krasnodębski
Julianna i Jan Romanow
4xpradziadkowie:
Wojciech i Józefa Zawadka
Józef i Magdalena Piekarczyk
Jacenty i Agata Zawadka
Marianna i Adam Kot
Elżbieta i Jan Węgrzynek
Zofia i Szymon Kordowski
Małgorzata i Jan Kasprzak
Marianna i Józef Wagner
Weronika i Maciej Krasnodębski
Ewa i Krzysztof Kargol
cdn...
Niestety jak widać zbyt wiele nie odkryłem, jednak na swoją wymówkę powiem że im dalej się z
zaczyna szukać tym niestety występuje coraz więcej trudności...

W ciągu tego roku kilka razy odwiedzałem AP w Siedlcach,archiwa parafialne w Parysowie czy Wildze, odwiedzałem rodzinę w celu rozmów "na temat" jednak dobrze wiem że przez moje lenistwo zrobiłem o wiele za mało niż mnie stać niestety.Liczę tylko i wyłącznie na to że wreszcie się zbiorę i postaram się stworzyć w swojej okolicy towarzystwo skupiające okolicznych genealogów.

Chciałbym podziękować każdemu kto pomógł mi w jakikolwiek sposób dojść  do 1022 osób znajdujących się w moim drzewie:
-Archiwom Państwowym oraz Parafialnym(a w szczególności ich pracownikom,którzy z wielkim sercem pomagają mi odszukiwać właściwych metryk)
-Całej rodzinie bez której moja pasja nie miałaby sensu :)
-Moim genealogicznym przyjaciołom, a w szczególności Marcinowi Maryniczowi, który ma do mnie jeszcze cierpliwość
-Nauczycielom,którzy w szczególny sposób  mi dopingują w moich poszukiwaniach
 (wiadomo o jaką sorkę mi chodzi:)

Z niecierpliwością czekam na 7 stycznia kiedy to podobno mam się ostro wziąć za swoje pasje jak i za siebie :)
Życzę wszystkim(jak i sobie) aby ten nowy rok był najważniejszym rokiem w naszym całym życiu. Spełniajmy swoje wszystkie najskrytsze marzenia ponieważ nie wiadomo czy doczekamy do kolejnego,  2015 roku :)
Niech nasze poszukiwania zaowocują w jak najwięcej nowości.
A ja już nie przeszkadzam i wracam do międzyświątecznego leniuchowania :)

A i jeszcze chciałem się pochwalić zdjęciami:

A na nich moi Dziadkowie:
Władysław Korgol-1950
Barbara Stanisława Korgol z d. Krasnodębska-1951
Stworzone w Łaskarzewie przez teścia,siostry ciotecznej mojego taty-Jana Jaworowskiego
Które udało mi się odnaleźć dzięki mojemu wujostwu :)
            

3 komentarze:

  1. W Nowym Roku jeszcze więcej zapału i więcej genealogicznych osiągnięć:) !!!

    pozdrawiam już prawie noworocznie
    a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również życzę osiągnięć...nie tylko genealogicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Mikołaj przez przypadek trafiłam na Twoją stronę ,muszę zebrać to co mnie się udało znaleźć i Ci podrzucić na uzupełnienie;,pozdrawiam ciotka T.

    OdpowiedzUsuń